Často kladené dotazy o půjčce

Co musím jako zákazník Kimbi splňovat?

Požadujeme:

  • trvalý pobyt na území ČR
  • věk minimálně 18 let
  • bezdlužnost
  • vyplnění všech požadovaných údajů v přihlašovacím formuláři na našich webových stránkách
  • schopnost splatit úvěr v termínu splatnosti
Jak si mohu zažádat o půjčku?

O půjčku lze žádat online na stránkách Kimbi.cz. V případě dotazů můžete kontaktovat naše zákaznické centrum na bezplatné telefonní lince 800 999 933.

Jak získat půjčku okamžitě?

Pokud máte zájem o vyplacení peněžních prostředků do 10 minut na Váš účet, připravte si přístupy do svého internetového bankovnictví. Prostřednictvím služby Bankovní identity online ověříme Vaši totožnost, a následně Vaše příjmy prostřednictvím Vašeho bankovního účtu.

Jaké doklady potřebuji k žádosti o půjčku?

Pokud v rámci žádosti nevyužijete k ověření své totožnosti online službu Bankovní identity, potřebujete k žádosti platný občanský průkaz

Jak probíhá podepsání smlouvy?

Podepsání smlouvy probíhá online, obdržíte od nás číselný kód, zaslaný na Vaše telefonní číslo a e-mail uvedené v žádosti.  


Jakým způsobem mi bude vyplacena moje půjčka?

Platby provádíme prostřednictvím bezhotovostního převodu. Peníze zasíláme ihned po schválení žádosti. Připsání na Váš účet závisí na Vaší bance. Ve většině případů máte peníze k dispozici okamžitě. Pokud Vaše banka nepřijímá instantní platby, peníze očekávejte na účtu nejpozději nejbližší pracovní den.


Jak se poprvé přihlásit do zákaznického účtu?

Pro přihlášení do Vašeho Zákaznického účtu na stránkách Kimbi.cz, klikněte na tlačítko „Přihlášení“ v právem horním rohu obrazovky. Pro přihlášení použijte svůj email a heslo, které jste zvoliliv žádosti. V případě, že jste žádali o půjčku po telefonu, použijte dočasné heslo, které Vám bylo zasláno na Váš email.

Jak si stáhnout mobilní aplikaci Kimbi?

Mobilní aplikace je ke stažení pod následujícími odkazy:

Android                                           IOS

Jak spravovat svojí Kimbi půjčku?

Přes Zákaznický účet na stránkách přihlášení nebo v mobilní aplikaci, která je ke stažení zde.

Jak splácet Kimbi půjčku?

Pět dní před datem splatnosti půjčky Vám bude zaslán email s informací o výši minimální měsíční splátky a možnostech její úhrady. Kimbi půjčku splácíte dle Vašich možností a potřeb. Ostatní možnosti jak flexibilně splácet, naleznete ve své mobilní aplikaci nebo ve svém Zákaznickém účtu.

Jak a kde zjistím výši a datum splátky, kterou musím zaplatit každý měsíc?

Veškeré informace o své Kimbi půjčce i o jejím splácení naleznete v mobilní aplikaci nebo ve svém Zákaznickém účtu na stránkách Kimbi.cz.

Je možnost si navýšit půjčku nad rámec již schváleného limitu?

Ano, navýšení nad rámec schváleného limitu je možné, ale musíme znovu vyhodnotit Vaši úvěruschopnost.

Je možnost si dočerpat již splacenou částku znovu?

Ano, znovu dočerpání Vámi splacených prostředků je možné. Podmínkou pro tuto možnost je nemít exekuci či nebýt v insolvenci.  

Je možnost půjčku splatit předčasně a bez dalších poplatků?

Ano, půjčku je možné splatit kdykoliv, předčasně a zdarma,bez další poplatků. Celkovou splatnou částku k aktuálnímu dni máte k dispozici ve svém Zákaznickém účtu na Kimbi.cz nebo v mobilní aplikaci Kimbi.

Jaké jsou důsledky nesplácení půjčky?

Pokud máte zpoždění s platbou, může Vám být odepřen přístup k dalším službám, jako je dočerpání Vašeho schváleného úvěrového limitu, navýšení úvěrového limitu nebo poskytnutí další půjčky od nás i od ostatních společností díky záznamu v úvěrových registrech. V případě,že máte nebo víte, že budete mít problém se splácením, kontaktujte nás a vždy se pokusíme najít způsob jak vyřešit tuto nenadálou situaci společně.

Jak si zažádat o opakovanou půjčku?

Nejrychlejší a nejpohodlnější způsob, jak si zažádat o opakovanou půjčku, je prostřednictvím Vašeho Zákaznického účtu nebo použitím mobilní aplikace Kimbi.

Jak si obnovit zapomenuté heslo do Zákaznického účtu?

Pro obnovu Vašeho hesla klikněte na přihlašovací stránce do Zákaznického účtu na tlačítko „Nepamatujete si heslo?“. Následně od nás obdržíte dočasné heslo, které Vám zašleme na Váš e-mail a telefonní číslo vedené k Vašemu Zákaznickému účtu.

Jak změnit své kontaktní údaje?

Své kontaktní údaje můžete změnit ve svém Zákaznickém účtu v sekci „Můj účet“. V případě, že potřebujete se změnou poradit, kontaktujte nás na bezplatné telefonní lince: 800 999 933.